Niet iedere huurder kan een abonnement afsluiten

Niet iedere huurder mag een serviceabonnement afsluiten

Woontij stimuleert het afsluiten van een serviceabonnement. De maandelijkse kosten verdient u al snel terug. Eén keer een monteur laten komen voor bijvoorbeeld een afvoerverstopping kost al gauw tientallen euro's.

Helaas kunnen wij niet met elke huurder een serviceabonnement afsluiten. Wat zijn de uitzonderingen?

  • Heeft u een betalingsachterstand van meer dan € 1.000 en ligt onze vordering op u bij de deurwaarder? Dan kunt u geen serviceabonnement afsluiten. U kunt ook niet via ons een reparatie laten uitvoeren op factuur. Met andere woorden; U zult er zelf voor moeten zorgen dat het defect verholpen wordt.
  • Heeft u een betalingsachterstand van meer dan € 1.000 en betaalt u deze af met een betalingsregeling? Dan kunt u wel een serviceabonnement afsluiten, maar geen reparatie via ons laten uitvoeren waaruit eenmalige kosten komen.
  • Is de betalingsachterstand lager dan € 1.000,- dan kunt u een serviceabonnement afsluiten, maar geen reparatie uitvoeren waaruit eenmalige kosten komen.
  • Is er geen betalingsachterstand? Dan kunt u kiezen. Of een serviceabonnement afsluiten óf de reparatie uit(laten) voeren tegen betaling. 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden