Contact met ons kantoor tijdens Corona crisis

Door Coronamaatregelen zijn wij minder goed bereikbaar. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Onze medewerkers werken voorlopig thuis. Hierdoor kunnen we geen gebruik maken van de telefooncentrale en zijn we helaas minder goed bereikbaar. We vragen hiervoor uw begrip en doen alles om onze dienstverlening zo goed mogelijk te organiseren. Hier vindt u onze mobiele nummers en emailadressen. Heeft u een vraag, lukt het niet om ons te bereiken en heeft het haast? Dan belt u direct naar de juiste medewerker of u stuurt een mailtje naar info@woontij.nl. Heeft het geen haast? Probeer het dan op een ander moment via ons centrale telefoonnummer. Wij danken u hartelijk voor uw begrip en uw medewerking. 

Telefonische bereikbaarheid

We zijn 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Ons telefoonnummer is 088 - 966 68 45. Van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 17.00 krijgt u medewerkers van Woontij aan de lijn.  Buiten deze tijden wordt u te woord gestaan door Interswitch, onze telefonische boodschappendienst. Wij adviseren u alleen te bellen buiten kantoortijden als er sprake is van spoedeisende zaken die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten.

Bezoek

Voor bezoek aan ons kantoor heeft u een afspraak nodig. Voordeel van een afspraak is dat u zelf dag en tijdstip kunt bepalen en een afspraak maakt met diegene die u wilt spreken. En wij weten wie er komt en we zijn er op dat moment ook voor u. Bent u niet in staat om langs te komen? Wij komen, als u dat wenst, ook op huisbezoek.

Adres kantoor Texel
Thijsselaan 2, 1791 VH  Den Burg

Adres kantoor in Den Helder
Hertzogstraat 82, 1782 RP  Den Helder.

Bankrekeningnummer voor huurbetaling
IBAN: NL80 RABO 0362 5048 81

Bankrekening overige: crediteuren, verlengingen, inschrijfgeld, taxaties e.d
IBAN: NL77 RABO 0362 5539 20

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden